Cheap and good make-up brushes


Bij het opmaken vind ik make-up kwasten de handigste tools die je kan gebruiken. Het is makkelijker om make-up mooier op te brengen en te laten uitkomen of om het goed te doseren. Het liefste wil een grote set van MAC of Sigma kwasten maar dat is veel te duur voor mij, helaas helaas...
Gelukkig brengen veel budget merken tegenwoordig ook kwasten uit die prima hun werk doen! In de afgelopen jaren heb ik er al redelijk wat goede budget kwasten geprobeerd en die laat ik per merk aan jullie zien, sommige zijn helaas niet meer verkrijgbaar maar de meeste wel!


De Essence gezichtkwasten zullen jullie al niet meer onbekend zijn volgens mij. De grote poederkwast is niet meer verkrijgbaar maar de blush kwast wel, die heeft nu alleen een roze bovenkant. Dat roze vind ik echt een schattig detail!
De Smokey eyes brush is nieuwe in het assortiment en is paars! Ook super leuk natuurlijk en bovenal werkt hij erg fijn. Deze kwast maakt het voor mij erg makkelijk om oogschaduw onder m'n oog uit te blenden.


Het merk Ebelin is hier in Nederland helaas niet te verkrijgen maar als je in Duitsland (in de DM) bent moet je er zeker eens naar kijken! Naast kwasten voorkopen ze ook andere handige make-up accessoires als pincetten en wimperkrullers. Het design van de kwasten is strak en redelijk chique vind ik voor die prijs.
De grote poederkwast is niet zo heel zacht (maar prikt gelukkig ook niet), wat wel jammer is. Ondanks dat pakt 'ie veel poeder op en werkt hij wel handig. De blush kwast is lekker fluffy en fijn voor... ja, blush ;)


Ook de kwasten van de Hema zijn jullie vast niet onbekend, mijn allereerste make-up kwast kwam zelfs van de Hema! Bij de Hema moet je wel even oppassen welke kwasten je koopt, zo vind ik de gezichtskwasten helemaal niks. De blendingkwast, concealerkwast en eyelinerkwast (hierboven allemaal op de foto) vind ik wel erg fijn werken!


In de categorie overig vallen voor mij een grote oogschaduwkwast van de H&M die ook handig is om oogschaduw te blenden, een normaal oogschaduwkwastje van Essentials die helaas niet meer verkrijgbaar is en een eyelinerkwastje van Catrice. Die laatste is nieuw in het assortiment en heeft twee kanten, erg fijn!

Wat komen jullie kwasten vandaan? En hebben jullie nog budget kwasten aanraders?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.