Babyproducten, voor baby's EN voor jou!


Vinden jullie babyproducten, denk crèmepjes, zeepjes en shampoos, ook altijd zo lekker ruiken? Ik wel in ieder geval! Maar sommige producten die voor baby's bedoeld zijn kunnen ook prima door ons worden gebruikt. Aangezien deze producten gericht zijn op de huid van baby's, die erg gevoelig is, zullen wij er ook geen last hebben van uitslag of iets in die aard.
In dit artikel laat ik zien welke babyproducten ik gebruikt en waarvoor, er zitten zeker aanraders tussen! En een pluspunt van alle producten is hun lage prijs, dus betaalbaar voor iedereen.


Babyshampoo
Ik gebruik babyshampoo niet om mijn haren te wassen, maar om mijn kwasten te wassen! Een wekelijks sopbad met deze shampoo maakt ze goed schoon en heerlijk zacht. Hij is lekker mild en kan gebruikt worden voor zowel kwasten van echt als nep haar. Deze fles ik nu ongeveer een dik half jaar en heb nog niet eens 1/4 opgebruikt. Zuinig in gebruik dus!


Talkpoeder
Het klinkt misschien raar maar dit product is prima te gebruik als droogshampoo! Je kent het wel, van die dagen dat je geen tijd hebt om je haren te wassen maar je haar er toch wat vet uitziet. Dit (of gewoon droogshampoo, maar dat is wat duurder) is er perfect voor! Strooit wat poeder op je hand en breng het dan aan bij de hoofdhuid. Het poeder neemt het vet namelijk op. Strooi alleen niet teveel want dan krijg je grijs haar ;-)
Ook is talkpoeder prima te gebruiken na het scheren om uitslag en ingegroeide haartjes tegen te gaan. Zelf vind ik Sudocrem daarvoor fijner werken.


Sudocrem
Ik kocht dit producten na het lezen van dit artikel van Beautylab. Maar natuurlijk kende ik Sudocrem nog van vroeger toen ik klein was. De goede oude tijd komt weer terug! In het artikel word uitgelegd dat je deze crème ook tegen acné kan gebruiken en dat heb ik ook een paar keer geprobeerd maar merkte niet veel verschil. Waar ik het wel erg fijn voor vind is voor na het scheren! Ik krijg altijd bultjes na het scheren en mijn huid is er sowieso erg gevoelig voor. Maar als ik Sudocrem opsmeer heb ik nergens last meer van, geweldig!

Gebruik jij ook wel eens babyproducten gewoon voor jezelf? En heb je misschien nog een tip of aanrader voor een product?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.