Which celeb wears it better?

Ik herinner me nog dat Fleur een baseball vest aanhad, en juist op die dag liepen er nog wel vier andere mensen met hetzelfde vest rond op school. Een beetje jammer, maar opzich niet zo erg toch? Maar als dat bij celebs gebeurd, wordt er gelijk een heel gedoe van gemaakt. De outfits van de celebs worden gelijk vergeleken en mensen gaan discussiëren over wie het beter heeft gecombineerd. En wie zijn wij nou om dat niet te doen? ;)

Ik heb een paar van de leukste/meest verschillende outfits van all-time gepakt.

Kate Bosworth vs Taylor Swift


Van deze vind ik beide outfits erg leuk! Ik zou ze zo zelf aandoen.. De outfit van Kate vind ik simpel met een edgy twist, en die van Taylor is juist heel romantisch en lieflijk. Deze vind ik echt heel moeilijk! In eerste instantie was ik voor Taylor gegaan, maar nu ik beter heb gekeken vind ik de outfit van Kate toch net íets leuker.. Die hakken doet het 'm!

Kristin Cavallari vs Kim Kardashian

Hier vind ik de outfit van Kristin een stuk leuker! Het jurkje is zo lieflijk, en past gewoon niet bij Kim zelf. Ook de schoenen vind ik er niet leuk bij passen.. Kristin ziet er daarentegen uit als een engeltje, en die high heels maken het plaatje compleet. ;)

Audrienne Bailon vs Selena Gomez

Dit jurkje is door beide celebs simpel gecombineerd, en op het eerste gezicht zie je nauwelijks verschil. Maar als je beter kijkt zie je toch twee verschillende looks. Ik vind die van Selena iets meer geslaagd, omdat de schoenen beter bij het jurkje passen. De pumps van Audrienne vind ik nou net iets te gewaagd voor bij die jurk..

Kelly Ripa vs Sarah Jessica Parker

Dit vond ik nou echt een leuke, twee totaal verschillende outfits gemaakt met precies hetzelfde jurkje. Ook de leeftijd van de celebs verschilt enorm! Ik moet zeggen dat ze er beide super uitzien, en ze hebben de outfit goed aangepast bij hun leeftijd. Kelly is voor simpel gegaan, met alleen een ketting als accessoires. En Sarah is juist de andere kant opgegaan met een blazer, ketting, armband en tas als accessoires. Beide erg leuk, maar hier gaat mijn voorkeur toch naar Kelly. Ik vind haar outfit gewoon vrolijker..

Rachel Bilson vs Eva Longoria Parker

Rachel en Eva zien er hier beide leuk uit, de één erg modieus en de ander lekker losjes en zomers. Ik vind de outfit van Rachel wel leuker, het is dichter bij wat ik zal dragen. De outfit van Eva vind ik iets te veel van hetzelfde..

Mijn mening is dus dat de outfits 1-1-2-1-1 meer geslaagd zijn. Wie vind jij dat het beter droeg?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.