The summer is coming!

Je merkt het waarschijnlijk al: 's avonds blijft het langer licht en zelfs zonder jas fietsen kan zo nu en dan. De zomer komt eraan! Als ik aan de zomer denk, denk ik natuurlijk vooral aan de zon, zwemmen, vakantie en zomerjurkjes! Je kan ze op het strand of aan het zwembad snel over je bikini doen en er 's avonds een vestje overheen dragen als het wat kouder word. Ook zijn ze gemakkelijk met een legging/panty te dragen, genoeg combinatie tips dus! Zelf vind ik voor de zomer jurkjes met bloemenprint erg leuk en vrolijk. Voor jullie heb ik wat leuke bloemenjurkjes op een rijtje gezet!


Forever 21
Op de site van Forever 21 zijn er echt ontzettend veel (goedkope) vrolijke bloemenjurkjes te koop. Die rechtsboven is mijn favoriet! Ook die linksboven is niet verkeerd: ze hebben allemaal wel wat!


H&M
Ook op de site van de H&M zijn veel jurkjes voor een lage prijs te koop. De kleurtjes waren hier ietsje minder fel en in het oog springend maar niet minder mooi. Linksboven en rechtsonder zie ik mezelf al helemaal in lopen!


Vero Moda
De jurkjes van Vero Moda zijn iets prijziger maar nog steeds goed betaalbaar. Het jurkje rechtsboven ben ik gewoon verliefd op!


Kenzaa
Als je een klein maatje hebt (XXS/XS/S) kan je voor leuke zomerjurkjes goed slagen bij Kenzaa. De meeste jurkjes zijn ook nog een onder de €20,- mooi meegenomen! Vooral die linksboven en rechtsonder zie ik mezelf nog wel dragen.

Draag jij in de zomer veel jurkjes? En kennen jullie nog site waar ze leuke jurkjes verkopen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.