Shoplog: H&M, Accessorize, Only en NYC


Het word weer zomer dus de zomergarderobe moet weer worden aangevuld! Dus ik besloot om donderdagavond met mijn moeder naar de stad te gaat voor wat zomer dingetjes. Schoenen stonden op #1 maar die heb ik natuurlijk weer niet gevonden! Ik ben echt een ramp in dingen kopen als schoenen, tassen of jassen... ik vind bijna niks leuk of het staat me gewoon niet. Ondanks dat heb ik wel leuke sandaaltjes en nog meer gekocht... let's have a look!


Op de site van de H&M zat ik al te kwijlen bij dit soort shirtjes. Ze zijn lekker los, dun en ook nog een goedkoop! Ik kocht deze met print (alle zonder print waren al uitverkocht) voor €9,95.


In de zomer is een jeansshortje natuurlijk onmisbaar, bij de Only vond ik deze ripped short in precies de kleur die ik zocht. Hij zat perfect! Voor €21,95 nam ik deze mee.


Tada, de sandaaltjes! Wat me opviel toen ik in de stad schoenwinkel in en schoenwinkel uit liep was dat er veel sandaaltjes waren met veel bandjes over de enkels en over de tenen. Die zien er erg leuk uit maar alleen van het aanproberen kreeg ik al pijn aan m'n teen. Bij de Accessorize vond ik deze met minder bandjes en een beetje blingbling (I like!). Gelukkig was ik met mijn moeder op stap dus de prijs van €54,- was betaalbaar ;)


Bikini! Deze van de H&M vond ik erg leuk omdat de touwtjes en gouden ringetjes wat extra's geven. De top kostte €12,95 en het broekje €9,95 wat ik een goede prijs vind voor een bikini.


Deze hele week kon je een bon van NYC uitrpinten om een gebruikt make-upproduct gratis in te leveren voor een NYC product. Er was al heel veel weg toen ik daar kwam en er stonden veel mensen voor het schap. Ik pakte snel deze 'Cheek Glow' (t.w.v. ongeveer 4 euro). Deze kan je als blush of bronzer gebruiken.

Wat wil jij nog toevoegen aan jouw zomergarderobe van dit jaar?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.