Positive thinking... is hard!



Iedereen heeft wel eens een slechte dag toch? Je voelt je moe, verdrietig, gefrustreerd en soms weet je niet eens waardoor het komt. Het liefste wil je waarschijnlijk huilen, boos zijn en met rust gelaten worden. Ik heb ook van deze dagen, soms is het gewoon stress en word het me allemaal teveel. En soms is er ook echt iets aan de hand. Ik kan dingen niet snel loslaten en blijf er maar over piekeren. En om over deze momenten heen te komen is positief denken belangrijk. Maar vooral moeilijk.



Toen ik voor het eerst dit filmpje van Kandee Johnson zag was ik echt ontroerd. Ze vertelt zo eerlijk en positief dat het heel oppeppend is en aanstekelijk werkt! De wereld is mooi, je moet geloven in je zelf, je kan het wel... Dat is hoe je moet denken! Het lukt mij niet altijd hoor, maar de laatste tijd probeer ik hier wel aan te werken. En alles word zo gelijk een stuk leuker!


Having a bad day? Click on this link!
Klik op bovenstaande link en voel je gelijk een stuk beter. Want natuurlijk: You are the cutest!


Ik weet zeker dat je je bij bovenstaand plaatje afvraagt wat het is... het is Nyan Cat! Ik barstte echt in lachen uit de eerste keer dat ik deze site bezocht en kon het helemaal niet meer houden toen ik op het knopje linksboven ('lower the volume') had geklikt. Maar let op: zet 'm op tijd uit, anders word je gek ;)

Onthoud, iedereen is uniek en de wereld is veel leuker als je er positief naar kijkt. Dit artikel *link* van VeraCamilla heeft mij ook geholpen, je moet dingen gewoon doen! Het is niet erg om af te gaan. En vooral, wees jezelf!

Crying doesn't indicate that you're weak. Since birth, it has been a sign that you're alive.
~ @RealWizKhallifa

Ik vraag nu aan jullie: hebben jullie nog tips, filmpjes, plaatjes, uitspraken, sites etc to make a bad day a good day?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.