NYC Individual Eyes - Smokey Greens


In de shoplog van een paar dagen gelden konden jullie dit palette al zien, het Individual Eyes palette in Smokey Greens van NYC. Toen ik in de Kruidvat kwam en zag dat ze hier wel NYC verkochten flipten ik helemaal, wat een mooie producten! Helaas misten er heel wat testers dus wist ik niet helemaal wat ik mee moest nemen. Ik wacht nog wat reviews op het www af en duik dan weer terug de Kruidvat in ;)


Welke bij mij wel meteen in het oog spongen waren de grotere palettes voor blauwe, groene of bruine ogen. De kleuren in die palettes zijn perfect op elkaar afgestemd en kunnen zowel gebruikt worden voor overdag als 's avonds. Ik koos die voor groene ogen omdat ik de paarse kleurtjes leuk vond. Paars zou ervoor zorgen dat het groen van je ogen er meer uitspringt omdat ze tegenover elkaar zitten in het kleurenwiel. Ik heb groen/blauwe ogen dus het blauwe palette zou ook bij mij kunnen passen.


Behalve vier leuke kleuren oogschaduw bevat het palette een sponsapplicater, een primer en een illuminator (highlighter). Op een plastic plaatje wat erover ligt staat aangegeven hoe je de kleuren kan gebruiken en op de achterkant staat er ook een look mee, handig! Het design vind ik ook straks en oogt goed, niet chic maar ook niet goedkoop.


Swatches! Links de primer en de highligter en 'rechts' de oogschaduw droog aangebracht. Ik ben erg tevreden over het pigment van de oogschaduws en erg verrast door de pruim paarse kleur, deze bevat ook hele mooie shimmers! Ook de highlighter is erg mooi voor onder de wenkbrauw.
Het enige waarin ik ben teleurgesteld is de primer, hij doet voor mij weinig. Hij geeft de oogschaduw wel wat extra intensiteit maar hij zorgt er niet voor de ze langer blijven zitten. Na een paar uur is alles gecreased. Bij sommige mensen kan deze misschien wel werken want ik het van mezelf vettige oogleden waar oogschaduw sowieso snel 'vanaf glijd'.


Nog een keer geswatched maar dan met de primer (links) of de highlighter (rechts) eronder. De kleurtjes zijn wel iets intenser en bij de oogschaduws met glitter komen ze meer tot z'n recht over de highlighter.

NYC is verkrijgbaar bij Kruidvat en de prijzen liggen tussen de twee en vijf euro. De grote palettes zoals deze kosten €4,99 maar als je ze deze week nog haalt krijg je er minstens 25% korting op en kosten ze nog maar €3,75!

Wat hebben jullie al geprobeerd van het merk NYC?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.