Mijn kleine parfumstash


A woman's perfume tells more about her than her handwriting, een uitspraak van niemand anders dan Christian Dior. Blijkbaar ben ik dus niet zo open, want ik draag nauwelijks parfum. Ik vergeet het meestal, maar het is ook dat ik er niet echt behoefte aan heb. Parfum heb ik eigenlijk om er zelf aan te ruiken, haha! Ik hou er gewoon van om het zo nu en dan even in te snuiven.. ;) Daarom heb ik ook maar drie flesjes parfum, en ik vind ze alledrie ook niet meer mijn ding. Ze zijn net té zoet of té chemisch. Maar toch, kijk maar mee..

Als eerst, mijn allereerste echte parfum fles. Aka 'love at first Glow' van Jennifer Lopez. Ik zocht eigenlijk naar Glow, maar kon het nergens vinden en kocht uiteindelijk deze. Ik vond het destijds (twee jaar geleden?) heerlijk ruiken, maar nu vind ik het eigenlijk gewoon naar alcohol ruiken. Niks de geur van noten, bloemen, vanille, mijn eerste liefde. Ja dat laatste is serieus wat de geur beloofd.. ;)

Dan de parfum die ik op de boot naar Engeland heb gekocht toen ik met school naar York ging. We zaten met een groepje meiden weg te kwijlen bij een paar 'Harajaku lover' geurtjes, en ik besloot er één te kopen. Een mini dan.. Dit is de geur G (oftewel Gwen Stefani). Deze ruikt in één woord naar kokos. Héérlijk is hij wel, maar ook iets te overheersend.

Deze parfum kreeg ik voor mijn verjaardag. Namelijk Chic van Celine Dion. De geur is niet slecht, maar totaal niet persoonlijk. Een typische 'nachtje stappen' geur, te zwaar voor overdag en perfect voor in de avond. Maar ook hier ruik je zo nu en dan de alcohol er doorheen, jammer!

Zo zie je, ik heb heel weinig parfum. Ik ben gewoon op zoek naar míjn geur, een geur die persoonlijk bij mij past. Een zoete, maar niet te aanwezige geur..

Draag jij vaak parfum? En wat is jouw favoriete flesje?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.