Mijn eeuwige zoektocht naar goeie basecoat

Sommige meisjes hebben van die nagels waar nagellak maar liefs één week netjes op blijft. En je raadt het al, ik niet! Bij mij chipt nagellak al na twee dagen, vaak zelfs al na één dag. Ik word er soms echt gek van! Ik lak dan ook steeds het gechipte randje bij, waar de nagellak overigens niet mooier van wordt. Helaas, I'm just not that lucky.. Ook splijten mijn nagels snel en breken ze af. Het enige (en groot) pluspunt is eigenlijk dat ze van zichzelf al lang en dun zijn (het nagelbed allen al).

Ik geloof er heilig in dat een basecoat mijn nagels kan 'genezen' en dat nagellak hierdoor langer heel blijft op mijn nagel. Maar helaas heb ik mijn holy grail basecoat nog steeds niet gevonden.

Ik heb echt van alles geprobeerd:
  • Nail Repair van Trind. Ik heb me niet aan de kuur gehouden van twee weken, misschien dat ik dit beter wel had gedaan! Ik heb hem wel gewoon een maand lang als basecoat gebruikt, en ik merkte helaas geen verbetering.
  • Diamond Gloss. Deze nagellak is een basecoat en topcoat in één. Mijn nagellak chipt na twee dagen en mijn nagels gaan er niet beter van uitzien, dus deze kan ik ook van mijn zoektocht schrappen.
  • Kruidvat Base Coat. Eigenlijk gewoon een onschuldige basecoat, als bescherming voor je nagels tegen verkleuring. Maar helaas is dat niet echt wat ik zoek..
  • Sally Hansen Hard As Nails. Ik heb zo veel goeds over deze basecoat gehoord, dus ik vind dat hij wel moet werken. Maar mijn nagellak chipt nog steeds al na twee dagen en mijn nagels breken/bladderen nog steeds. Deze basecoat gebruik ik nog maar kort, dus ik blijf hem nog wel even gebruiken..

Zoals je ziet heeft niks echt geholpen.. Ik zoek een basecoat die splijten tegengaat en mijn nagellak er langer op laat zitten, is dat te veel gevraagd dan? Dus vertel me snel, welke basecoat is jouw favoriet?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.