Mijn accessoires; Ringen & kettingen

Sieraden maken je outfit compleet, vind ik dan. Daarom vind ik het belangrijk om veel variatie te hebben in sieraden.. Nou kan ik niet echt zeggen dat ik dat heb, want ik heb én weinig sieraden én ik draag vaak een hele tijd dezelfde. Ik wil wel heel graag meer sieraden hebben, en dan vooral kettingen. Want als ik ergens dol op ben zijn het kettingen! Helaas kan ik of geen leuke vinden, of zijn ze te duur.

Dus allereerst, mijn kettingen
Ik heb niet al mijn kettingen op de foto's gezet, alleen diegene die ik nog gebruik. Ik weet het, heel weinig!

Hierboven mijn korte kettingen, die doe ik om als ik mijn hals 'kaal' vind bij een outfit. De middelste is hier mijn fave..
Links van MissLoca, middelste van de Tiger en de rechtse heb ik gekregen

En hier mijn langere kettingen, dit zijn de kettingen die een outfit echt maken. Hiervan gebruik ik zeker weten de sleutel het meest!
Links van de Topshop, middelste van de H&M en rechtse van de Pimkie

Dan mijn zielige collectie ringen
Ik draag niet zo vaak ringen, dus het maakt me niet zo veel uit. Ik vind het wel jammer dat de ringen die ik leuk vind altijd te groot zijn.

Ja, maar 2! Ik vind ze beide heel leuk, alleen ik vergeet ze altijd om te doen..
De slang is van de Primark en de andere (wat is het, een knoop met een bloem?) van de Six

Ik heb mijn collectie oorbellen niet op de foto gezet omdat ik niet zo vaak oorbellen draag. Mijn gaatjes zijn best gevoelig en ik vergeet ze, ja ik ben vergeetachtig in de ochtend, altijd in te doen.

Van wat voor sieraden hou jij? Ringen, kettingen, oorbellen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.