Kruidvat Nagellakremover, yay or nay?

Ik weet niet meer van nagellakremover af dan dat remover met aceton slecht is voor je nagels. Dus ik pak altijd op de gok een remover mee uit de drogisterij mee waarop staat 'non acetone'. Dus dat had ik dit keer weer gedaan, en ik nam de Kruidvat remover mee met het nieuwe design.
Natuurlijk schrijf ik niet voor niks een artikel over nagellakremover, want om hier nou een review over te schrijven.. Dit werking van dit product is dus óf heel goed óf gewoon slecht. Laten we eens kijken wat de remover beloofd:
'Kruidvat Nail Polish Remover zonder aceton reinigt gelakte nagels op milde wijze, zonder deze uit te drogen. Ook geschikt voor kunstnagels.'
Ik hoopte dus op een milde remover, die mijn nagels dus allesbehalve uit laat drogen. En?

Ik ben niet overtuigd, ik ben eerder teleurgesteld! Je ziet het misschien niet goed op de foto's, maar mijn nagels zijn veel droger en zwakker geworden.
Ik had zelf niet verwacht dat dit door de nagellakremover kon zijn gekomen, maar na het lezen van een tweet van iemand over hoe slecht de remover van Kruidvat is ging ik ook even nadenken. En ja, mijn nagels zien er na het eraf halen van de nagellak erg droog uit..

Ik ben nu bezig om mijn nagels weer in orde te krijgen. Ik draag al een week alleen een ridge filler (en base coat in één dan) en blijf het volhouden tot ik nagellakjes heb gekocht van de nieuwe essence en catrice assortimenten die nog steeds niet hier in de winkels liggen. Fout hè van mij?

Welke nagellakremover gebruik jij?

Liefs Dajana  

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.