Just Go With It!

Toen ik las over de film 'Just go with it' wist ik gelijk dat ik hem moest zien. Het verhaal leek me super en mijn favoriete acteur en actrices spelen erin, kan niet slecht zijn toch?
Het verhaal gaat over Danny (Adam Sandler), een plastisch chirurg die zijn trouwring en 'zijn vrouw die hem verwaarloosd' gebruikt om one night stands met vrouwen te krijgen. Het verloopt allemaal prima totdat hij zijn droommeid Palmer ontmoet. Palmer (Brooklyn Decker) wil zijn 'aanstaande ex-vrouw' graag ontmoeten. Danny vraagt zijn secretaresse Katherine (Jennifer Aniston) om deze rol te spelen. Alles loopt uit de hand als ze met ze allen een weekendje naar Hawaii gaan..

Ik heb de film gelijk gedownload en bekeken. Helaas wel in slechte kwaliteit en zonder ondertiteling, maar dit hield de heerlijkheid van de film niet tegen! De hele film was in een relaxte sfeer en er waren een paar fragmenten tussen waarbij ik heel hard heb zitten lachen. Ik kon vooral lachen om de dochter van Katherine (zie foto) met haar grappige Britse accent en om 'de vriend van Katherine' Dolph, een 'online schapenverkoper' die een mislukt Duits accent heeft.
Deze film is echt heel leuk en geschikt om met vrienden en vriendinnen te kijken, of gewoon met het gezin. De film begint een beetje snel, alle gebeurtenissen verlopen snel achter elkaar en daardoor begint de film een beetje ongeloofwaardig. Maar zodra ze in Hawaii zijn vergeet je het begin en geniet je van de film. Voorspelbaar is hij wel, maar hoeveel romantische komedies zijn dat tegenwoordig niet? Ook moet je wel van droge humor houden hoor, anders vind je deze film waarschijnlijk niks.. Deze film vind ik in ieder geval een aanrader!


De film draait momenteel in de bioscoop. ;)

Heb jij deze film al gezien, of ben je het van plan?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.