I've bought new shoes (finally!)

Schoenen kopen. Ik haat het! Ik loop winkel in, pas vijf paar schoenen, loop teleurgesteld winkel uit, loop andere winkel in etc. etc.. Ik probeer het schoenen kopen dan ook zo veel mogelijk te vermijden, maar mijn ouders vonden het helaas eens tijd worden om nieuwe schoenen te kopen. Eigenlijk zat er wel een grappig verhaal achter het passen, maar dat verder ik zo wel. Eerst laat ik mijn oude vertrouwde paar schoenen zien..
Dit zijn ze, de Converse's die ik vorig jaar (in maart!) bij de Pro kocht voor €69,95. Fleur heeft ze ook, want toen we de schoenen zagen waren we op slag verliefd! Links nog gloednieuw en rechts al uitgedragen. ;)

Wat dus het 'grappige' gedeelte was. De huisarts heeft donderdagmiddag de zijkanten van mijn teennagel uitgeknipt en 'getrokken' uit de wortel onder verdoving, mijn teennagel was weer eens ingegroeid aan de zijkant. Dit hield dus in dat mijn rechtervoet niet echt bepaald geschikt was om schoenen te passen, en ja hoor in alle winkels staat alleen de rechterschoen er om te passen. Ik moest dus om elk paar schoenen vragen of ik ook de linkerschoen mocht. Wat leed tot onderdrukte geïrriteerde blikken en veel looptochten voor de verkoopsters..
In elke winkel zag ik wel één leuke paar schoenen, maar meestal waren ze te knellend aan de voorkant. En ik krijg snel ontstoken tenen, dus niet echt slim om die te kopen dan! Gelukkig waren deze schoenen dat niet, en ik vond ze ook nog eens superleuk.


Deze 'Keds' heb ik gekocht voor €45 bij Shoe Line. Okay je zou ze óók wel 'nep-Vans' kunnen noemen. ;) Maar er zit wel wat verschil tussen hoor, zo vind ik de Keds wat minder lomp (kijk hier maar).
Ik kreeg bij de schoenen zowel rode als witte veters, en ik vind ze beide ook heel leuk staan. Ik ga niet één schoen wit en één schoen rood dragen hoor, maar ik vond het wel leuk voor een foto. Rood vind ik wel leuk omdat het een beetje een marine-effect geeft (de schoenen zelf zijn donkerblauw), en wit is gewoon simpel maar leuk..

Wat vind jij wat mijn Keds, en welke kleur veters vind je leuker staan?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.