I would like some new jewelry please!

Vroeger droeg ik op simpele knopjes in de oren na bijna geen sieraden. Ik snapte niet waarom het nou zou leuk of mooi was. I WAS WRONG! Sieraden maken je 'look' gewoon af en geven er een hele andere twist aan. Mijn collectie kettingen, oorbellen, armbanden en ringen groeit daarom nu ook voortdurend, maar ik wil meer! In de winkels kijk ik vaak bij de Six, Pieces en H&M voor sieraden maar op het net rond snuffelen op al die webshops is ook erg leuk. Ik heb wat van mijn favorieten uitgezocht die ik wel met jullie wilden delen! Plaatjes komen van de sites zelf.



Oorbellen

Linksboven en rechtsonder komen van SieradenKistje, rechtsboven komt van TopVintage en linksonder komt van In My Dresser.


Kettingen
Wat me hieraan opvalt is dat er bijna geen kleur tussen zit, haha! Ik vind het fijn om mijn kettingen met (bijna) alles te kunnen matchen. Linksboven komt van In My Dresser, rechtsboven van Hippe Hebbedingetjes en beide onder komen van Capricci.


Ringen
Ringen begin ik echt steeds leuker te vinden, vind ze vaak alleen niet fijn zitten! Linksboven is van Capricci, rechtsboven van Looking Good Today, linksonder van TopVintage en rechtsonder van Hippe Hebbedingetjes.


Armbanden
Last but not least: armbanden! De twee rechts komen van Hippe Hebbedingetjes, linksboven van In My Dresser en linksonder van Sieradenkistje.

Ik denk dat jullie nu wel een beeld hebben van wat ik mooi vind qua sieraden! Hebben jullie een beetje dezelfde smaak als ik, of vind je iets anders veel leuker?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.