I went to the hairdresser..

Gisteren ging ik dan eindelijk naar de kapper, ik was er een half jaar niet geweest. Ik was mijn lange lokken een beetje zat. Vooral met zulk stijl haar als ik heb ziet lang haar er snel 'te lang' uit. Dan gaat het maar zo hangen zonder enig model erin te hebben.. Dus schaar erin en weg 10 cm. van mijn lokken.

Mijn inspiratiebron was het plaatje hierboven van Dianna Agron. Ik wou haar lengte en 'pony' (gewoon de pluk aan de zijkant). De laagjes van haar wou ik ook wel, maar de kapper zei dat Dianna een andere haarsoort had dan ik. Ik heb namelijk erg lastig haar volgens de kapper (lees: heel stijl haar, heel veel haren, dun haar, licht haar, blabla), daarom hebben ze geen schaar gebruikt om mijn haar te knippen maar zo'n 'laagjesmes'. Nouja, ik vind het goed!

Achter ziet het er veel netter uit toch? De rechtse kant van de allerlaatste foto is trouwens mijn echte kleur.. ;) Niet heel erg veel verschil, maar ik ben er blij mee! Het past beter bij me en ik voel me er veel zekerder bij. :)

Wat vind jij van mijn 'nieuwe kapsel' ?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.