I shopped a new (school)bag! + more



Eindelijk heb ik een nieuwe schooltas! In een artikel van een aantal dagen geleden konden jullie zien hoe mijn toenmalige schooltas eruit zag, horror! Ik had een tas van Adidas op het oog die ze verkochten bij de Men At Work, maar toen zag ik deze tas en was ik verkocht. Voor maar €29,99 kon ik 'm gewoon niet laten liggen.





Hij is van het merk Angel Age (voor mij een onbekend merk) en ze hadden deze tas ook nog in het zwart en het bruin. Ze zijn hier te zien in de webshop van Men At Work, deze zijn wel tien euro duurder dan de kleur die ik heb. Het fijne aan deze tas vind ik is dat er twee korte hengels zijn en één lange. Zo kan je de tas op verschillende manieren dragen. De binnenkant vind ik erg leuk en vrolijk en je hebt drie extra binnenzakjes, handig!
Hoelang deze tas het gaat volhouden, ik heb geen idee! Maar sinds een 'goed' merk als Converse al snel kapot gaat kan deze me alleen maar verrassen ;)



Natuurlijk ben ik ook nog verder de stad ingedoken en in de Kruidvat gezocht naar de nieuwe collecties van Essence en Catrice. Maar helaas, die hebben ze hier nog niet! Gelukkig hadden we wel al een rek van NYC en de palletes sprongen bij mij gelijk in het oog. Ik nam het Smokey Greens palette mee, speciaal voor groene ogen voor €3,75 (er zat 25% korting op). Het palette voor blauwe ogen staat nog op mijn wishlist, de kleurtjes zijn ook goed gepigmenteerd!



Als laatste kocht ik dit bruine armbandje voor €2,95 bij de H&M. Deze is ideaal voor mijn smalle polsjes omdat er een elastiek aan zit (niet te zien op de foto). Ik denk dat ik er nog eentje wil maar dan in het wit of zwart.

Hebben jullie al nieuwe dingen gekocht van het merk NYC? Of van de nieuwe collecties van Essence en Catrice?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.