I always have to smile when I see it :)

Sommige mensen maakt muziek vrolijk, andere mensen het weer, en weer andere plaatjes. Ik ben er één die van alle drie de dingen happy wordt, eigenlijk wordt ik dat overal wel van. ;) Maar WeHeartIt heeft een speciale kamer in mijn 'vrolijk wordt' hersengedeelte verdiend! Sommige plaatjes zijn zó mooi, ik kan er wel uren naar staren. Nee dat ook weer niet, maar you get it..
Ik heb daarom op mijn computer speciaal een map aangemaakt met alleen maar leuke en lieve plaatjes, zo kan ik mezelf altijd opvrolijken. In de collage hierboven (wat ik één uur mee bezig ben geweest, pfoef) zie je een paar van mijn favoriete plaatjes, zijn ze niet geweldig?! Ik heb nog veel meer pictures die ik jullie ogen niet mag laten ontschieten..

Laat ik één ding gelijk zeggen: Dajana + Spongebob = happiness all over. Ik geef het toe, ik ben dol op Spongebob! Hoe kan iemand niet dol zijn op dit gele sponsje dat de meest geniale blikken heeft en meest filosofische uitspraken?! Van Spongebob wordt ik ook altijd blij, of hij nou op tv is (ja, ik kijk het zelfs!) of op een plaatje..

Mooie teksten. Daar wordt ik ook wel vrolijk van, of nouja ik voel me er beter door. Soms dringen teksten echt tot me door, dan vind ik ze meestal prachtig! Maar ook grappige teksten kan ik waarderen.. ;)

Waar ik ook altijd vrolijk van wordt zijn (plaatjes van) mijn favoriete series. :) Zoals Spongebob (dâh), Glee, Pretty Little Liars en 90210. Al deze plaatjes heb ik verwerkt in een collage en die heb ik als achtergrond op mijn laptop, ik wordt dus altijd happy als ik mijn laptop aandoe!

Waar wordt jij nou echt vrolijk van?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.