How I've spend these last sunny days (pictures!)

Vorig weekend was het echt heerlijk weer, lekker warm en dan met zaterdag volop zon. Ik hou ervan! Als het zulk weer is probeer ik altijd het meeste uit de dag te halen, en op zich is me dat best goed gelukt. Gisteren besloot ik om wat foto's te gaan maken, en met die foto's heb ik mijn weekend een beetje omschreven. Nu gaat het me niet zo zeer om mijn weekend, maar meer om mijn -o zo mooie- bewerkte foto's.. ;)

Vrijdag heb ik samen met mijn vader aan de tuin gewerkt. Heerlijk is het om even druk bezig te zijn met iets wat niet voor school is! Deze tuinkabouter was helemaal vies geworden en verkleurd, dus ik besloot zijn muts rood te spuiten. Nu heb ik dit plaatsje bewerkt, dus nee dit is niet de echte kleur. ;)

Herkennen jullie het patroon? Het is van een doos en zodra je die ziet moet je gillen. Juist ja (of niet), het patroon is van Zalando! Fleur en ik hebben samen een bestelling geplaatst bij Zalando en die kwam dus zaterdagochtend aan, dat heeft mijn dag alleen maar leuker gemaakt.. Binnenkort nog een heel artikel over onze bestelling!

Zaterdagmiddag had ik in de stad afgesproken met Fleur en nog een andere vriendin. We waren niet echt van plan om die-hard te shoppen, maar meer om te genieten van het weer. Ik heb alleen deze basecoat gekocht na aanraden van iemand bij mijn basecoat artikel, ik ben er wel benieuwd naar!

Jajaa, barbecue├źn mag niet ontbreken met dit weer! En we hebben dit weekend maar liefs twee keer gebarbecued, zaterdag- en zondagavond. :) En dit zijn de overblijfselen van de as, niet dat je wat anders raars gaat denken...

Aangezien we binnenkort (ik heb nog geen idee wanneer) een boekverslag moeten schrijven ben ik begonnen met het lezen van dit boek. Ik ben na twee dagen al op eenderde dus het schiet aardig op! Dit boek leest echt heerlijk weg, voor je het weet ben je 20 bladzijdes verder..

Enja, na al het positieve komt iets negatiefs. Zo is het leven nou eenmaal. Ik had maandag een so voor duits over stamtijden, en ik heb een onvoldoende. Schade zeg je dan, maar hij telt nauwelijks mee dus geen zorgen voor mij.

Dat was eigenlijk mijn weekend + maandag! Niet veel speciaals gedaan, maar wel genoeg om te kunnen genieten.. Wat heb jij met deze zonnige dagen gedaan?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.