Haar inspiratie, zo wil ik het!


Na het maanden lang niet gedaan te hebben ben ik van plan er deze week nog eens naartoe te gaan... de kapper! Het is niet dat ik het erg vind om naar de kapper te gaan, ik weet alleen nooit hoe ik mijn haar wil. Ik heb lang en redelijk dik haar en kan er eigenlijk veel mee doen. Ook valt het bij mij niet op als mijn haar erg lang word want het is toch al lang ;) Maar mijn punten zijn ontzettend gespleten en mijn haar is gewoon toe aan een 'opfris beurt'.
Ik was een beetje aan het rond googlen voor haar plaatjes toen ik onderstaande tegenkwam...


Wauw, dit is echt iets voor mij! Dat nonchalante hieraan spreekt me wel erg aan, ook al had ik tegen mezelf gezegd dat ik geen laagjes meer zou nemen ;) Maar de pony/lok vind ik het leukste op deze foto! Het is wel een beetje wat ik al had (had omdat het allang is uitgegroeid) maar dan korter en het lijkt meer op een pony dan een lok.


Dit kapsel lijkt erg op de vorige maar valt iets 'rechter'. Ook deze vind ik erg leuk! Qua lengte van mijn haar kloppen de plaatjes redelijk maar ik denk toch dat ik het wat langer laat, ik kan geen afscheid nemen van mijn lange haar denk ik, haha ;)

Met de twee bovenstaande plaatjes ga ik dus naar de kapper en ik ben benieuwd wat eruit komt! Over laagjes knippen twijfel ik nog steeds want ik vind het altijd lastiger als ik mijn haar wil opsteken. Dan krijg je allemaal plukjes haar die steeds eruit vallen etc. Ik ga de kapper nog eens om advies vragen!


Ook Dajana is van plan binnenkort weer naar de kapper te gaan en haar haar een stuk(je) korter te knippen. Een beetje zoals de foto van Dianna Agron hierboven. Ziet er goed uit toch? :)

Hoe hebben jullie je haar nu geknipt en hoe vaak gaan jullie naar de kapper?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.