Funtip: That can be my next tweet!

Fleur stuurde mij een geweldige site, namelijk ThatCanBe (my next tweet). Je typt jouw (of stiekem iemands anders) twitternaam in en de machine maakt een tweet met een paar willekeurige zinsdelen van al je tweets. Meestal kloppen de zinnen voor geen meter, maar als ze wel kloppen kan je er hard om lachen. ;) Soms krijg je ook hele filosofische zinnen hoor, zoals '?'.

Hier een paar zinnen die er bij mij eruitkwamen (na 5 miljoen keer refreshen):

Manders is trouwens onze wiskundeleraar, dus dat maakt het alleen raarder!

Ik ben wel benieuwd, wat voor grappigs/raars komt er bij jou uit?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.