De zomer op je lippen!


In de zomer draag ik graag wat meer kleur in mijn make-up en het liefst dan gekleurde lipjes! Zeker met dit lekkere weer vind ik een kleurtje niet misstaan. Felroze, rood of gewoon veel glittertjes en glans; I like it all. Terwijl in de winter vind ik nude lips erg mooi (kan ook prima voor de zomer) maar ook donkere tinten als (donker)paars en (donker)rood. Oké, om eerlijk te zijn zal ik weinig echt dragen van het bovengenoemde maar bij andere mensen vind ik het vaak erg leuk staan. Maar met onderstaande 'lippen' zul je me sneller zien deze zomer...


Koraal tinten zijn al langer erg in en ook voor deze zomer staan ze erg leuk vind ik! Toen ik een beetje door mijn stash aan het snuffelen was opzoek naar lipsticks en lipglossjes in koraal tinten kwam ik eigenlijk alleen de bovenste kleur tegen. Een lipstick van Wet 'n Wild in de kleur 501B, de onderste kleur (NYX Round lipstick in Watermelon) heeft ook wel wat weg van koraal maar zou je ook in de volgende categorie kunnen plaatsen...


Ik wist niet helemaal hoe ik deze categorie moest noemen, ik vind het de kleuren een beetje goud/koper en ook een beetje oranje/bruin. Eigenlijk niet tanned maar sunkissed! De bovenste kleur (Jordana Easyshine in Mango Delight) zorgt voor een redelijk naturel effect terwijl je met de onderste (Essence lipgloss in Summer of '69, was een LE) er juist voor zorgt dat ze er meer uitknallen door het hoge glans gehalte.


Colourblocking is hot! Ik weet zeker dat knalroze lipgloss of lipstick hieraan kan bijdragen. Ook al is dit iets waar je mij niet mee zal zien lopen vind ik het toch erg leuk en vrolijk. De gloss op de bovenste foto (NYX Round lipgloss in Pink) lijkt nog redelijk zacht maar hij is in het echt fluorescerend roze. Dus echt een knaller! Ook de lipstick op de onderste foto (Wet 'n Wild lipstick in 505A) is feller dan je denkt ;)


Alles nog eens geswachted per categorie. V.l.n.r.: Tanned, Coral en Hot Pink.

Wat voor een kleur lipgloss of lipstick draag jij veel in de zomer?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.