Cooking with me: brownies!



Gisteren waren we wat vroeger uit en hadden we niet veel huiswerk dus het leek me wel leuk om weer eens te bakken. Ik kon me dit recept nog herinneren van MissLipgloss en op de foto's zag het er zo heerlijk uit dat ik het ook wel moest proberen! Ik begon vrolijk met de voorbereidingen (muziekje aan, deur open voor de buitenlucht) maar ik kwam er al snel achter dat ik wat dingen mistte. Zo heb ik voor suiker een combinatie tussen gewone kristalsuiker en bastaardsuiker en heb ik geen glazuur kunnen maken omdat we geen slagroom in huis hadden :(
En ik had het recept goed gelezen *uhum* dus gooide gelijk de 400 gram aan chocolade erin. Helaas kwam ik er later achter dan een deel van die 400 gram bedoeld was voor het glazuur: oeps! Dus brownies met extra cholade, aparte suiker en wat nootjes en extra suikerstukjes ;)
Ik heb wat random foto's gemaakt van mijn 'bakproces'...


- Alle chocolade samen, jummy!
- Eitjes :)
- Alles samen gemixt.
- En in de vorm gedaan, ready to go into the oven!


- In de oven...
- Ondertussen al even opruimen en afwassen.
- Finished! Hij was goed gerezen en er lag een krokant laagje op, woehoe!
- En natuurlijk... aanvalluh!

Houden jullie ook zo van brownie? :)

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.