Complete look of the day - Flowers in the summer


Vorige week konden de benen weer gezien worden! Zo werd het donderdag bij ons hier ruim 25 graden, dat noem ik nou nog eens warm. Ik had bijna het idee alsof het zomer was, vandaar de titel Flowers in the summer! Ookal is het natuurlijk nog lente ;)
Vandaag dus een complete look of the day van afgelopen donderdag, complete wil zeggen: make-up, kleding, sieraden en de nagellak die ik toen ophad!


We beginnen met de make-up, die wilde ik redelijk neutraal houden en droeg zelfs geen oogschaduw. Met foundation heb ik m'n gezicht egaal gemaakt, kleine vlekjes en plekjes heb ik weggewerkt met concealer en het geheel heb ik daarna afgepoederd. Dat laatste is zeker wel een must voor mij met dit warme weer omdat ik anders erg ga glimmen! Een beetje bronzer en een licht rood kleurtje op de lippen maken deze zomerlook helemaal af!


Ook de kleding wilde ik simpel maar luchtig houden. Ik draag een top van de H&M Garden Collection (vorig jaar gekocht), ik vind deze echt super vrolijk met al die gekleurde bloemetjes en vlindermouwen. De broek is eigenlijk een jegging en heeft dus geen voor of achterzakken. Maar toch vind ik dat deze ook 'gewoon zo' draagbaar is. Ik heb hem vorig jaar in Londen bij de New Look gekocht.


Een close-up van de top en de jegging. De zwarte ballerina's met gouden ringetjes heb ik vorig jaar in de sale bij de Invito gekocht en zijn heel geschikt voor school. Ik ben er ook al een paar keer mee naar de stad geweest maar altijd kwam ik terug met pijnlijke voeten, autsj!


De laatste tijd draag ik standaard om mijn linkerpols een armbandje met kraaltjes en een zwart elastiekje van de H&M. De oorbellen heb ik op vakantie in Sicilië gekocht en de rode roosjes passen goed bij de top vind ik! Om het geheel nog wat meer flair te geven droeg ik mijn ankerketting.



Last but not least de nagellak die ik op dat moment op had: een nieuwe colour & go van Essence in de kleur Where's The Party? Deze kleur is zo zo zó gaaf! Als je deze nog niet in je bezit hebt kan ik alleen maar zeggen: ren naar de winkel, haha! De kleur wisselt, soms is 'ie groen en soms is 'ie paars. Alleen het laten drogen van deze nagellak was een ramp, het duurde echt lang!

Wat vinden jullie van deze outfit in z'n geheel? Past het leuk bij elkaar of zou jij het anders combineren?


Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.