Adele - Someone Like You


Hoe vaak kan je een liedje luisteren binnen 5 dagen? Volgens mijn mp3 56 keer en dat is nog zonder de talloze keren dat ik het liedje op de computer heb geluisterd. Ik kan gewoon niet genoeg krijgen van het liedje 'Someone like you' van Adele die op haar nieuwste album '21' staat.
Ik gok dat ik het liedje in totaal dus al meer dan 100 keer heb beluisterd de afgelopen dagen. Verklaar me voor gek, but listen to it...



Ik vind dat er in het liedje zoveel emotie zit en met haar stem erbij, wauw! Haar album '21' had ik wel eens geluisterd maar verder nooit echt aandacht aan besteed. Zonde want er staat zoveel mooie nummers op! Take it All is ook een favoriet van mij ;)



Ook van haar andere album '19' ben ik wel fan. Hometown Glory blijft voor mij haar beste liedje van dat album, zeker met het leuke (en relaxing) piano stukje aan het begin...



Wat vinden jullie van de muziek van Adele?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.