22 Tracks

Kennen jullie de site 22 Tracks al? Ik ontdekte deze site via een vriendin en ben sindsdien echt verslaafd! Op 22 Tracks vind je 22 lijsten met 22 nummers van verschillende muziekgenres. Zo ziet er voor ieder wel wat bij! Ik heb via deze site veel leuke liedjes ontdekt waar ik normaal nooit op zou gekomen zijn. Elke lijst word samengesteld door een andere dj of dj's die met dat ene genre te maken hebben. Zij zijn helemaal up-to-date van wat er hot is natuurlijk! Mijn favoriete genres:



Mijn favoriet at the moment: reggae! Het past helemaal bij dit zonnetje en ik word en lekker vrolijk van.



Als ik iets meer in de feeststemming ben ga ik voor house...



of dubstep! Dubstep is een redelijke nieuw muziekgenre en sommige mensen vinden het 'troep'. Maar ik vind het juist wel leuk :)



Worldgroove was voor mij nog geheel onbekend en ik heb ook geen idee hoe ik het moet omschrijven: just listen!



Tijdens het huiswerk maken kies ik meestal voor relax. Ik word er gewoon... relax van!

Wat voor 'n muziek smaak heb jij? Welke genres vind je zoal leuk?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.