We're going to A'dam! + wishlist


Als jullie dit lezen zijn Dajana en ik onderweg naar of al in Amsterdam! Onze vakantie is net begonnen en gaan natuurlijk veel leuke dingen doen maar ook relaxen. Dat hebben we wel nodig na negen weken school! En om de vakantie goed te beginnen gaan we vandaag naar Amsterdam om lekker te shoppen. Na onze shoptrip komen natuurlijk nog de shoplogs en foto's die we van plan zijn te maken. Maar eerst zijn wishlist voor Amsterdam!


1. Sneakers! Ik hoef geen Vans maar ik wist niet wat voor 'n sneakers ik hier neer moest zetten en Vans vind ik wel gaaf, vandaar ;) Ik ga gewoon eens de Foot Locker, Pro etc. binnenstappen en kijken of ik iets leuks tegenkom.
2. Een 'safaribroek', die hierboven is van de H&M en vind ik super leuk met die zakken aan de zijkant. En zo'n broek heb ik nog niet dus die gaat zeker van pas komen!
3. Aangezien we hier in Nijmegen (en omstreken) geen MAC of zelfs maar een Bijenkorf die MAC verkoopt hebben ben ik van plan iets daarvan in Amsterdam te scoren. De Lip Erase staat hoog op mijn verlanglijstje maar of het ook echt dat MAC product word weet ik nog niet zeker.

Buiten de bovenstaande dingen wil ik nog wel meer: een mooie ring, een nieuwe schooltas, leuke make-upjes en ga zo maar door. Maar ik kijk gewoon wat ik tegenkom in de winkels!
Ik (en Dajana ook!) heb veel zin om morgen naar Amsterdam te gaan en lekker te gaan shoppen, ookal moeten we er wat langer voor in de auto zitten :)

Ben jij wel eens in Amsterdam geweest? En vond je het een leuke shopstad?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.