Vakantie shoplog - Dajana

Zoals jullie weten zijn Fleur en ik een tijd geleden naar Amsterdam geweest om te shoppen, dat was dus in de vakantie. Ook ben ik nog een paar keer naar de Kruidvat geweest en nog één keer naar de stad, dus dat is wel een shoplog waardig toch? Ik heb echt vanalles gekocht; Kleding, makeup, sieraden, verzorgingsproducten...

Kleding
Een simpel zwart rokje bij de Lady Sting voor maar €7,50. Voor mij eigenlijk gratis want ik had nog een cadeaubon over van mijn verjaardag vorig jaar (1 juli!).
De foto is in zwart-wit omdat het laminaat een veel te felle kleur kreeg door het zonlicht.. ;)

Een trui van de H&M, donkerblauw met witte pluisjes erin verwerkt. Deze kostte €15. De trui zit echt heerlijk en valt lekker wijd.

Dan de poncho, waar je hier al over kon lezen. Voor maar €10 bij de Pieces.

Fleur & ik liepen een voor ons onbekend winkeltje binnen waarvan de etalage er wel leuk uitzag, en daar vond ik dit schattige jurkje. Hij kostte zo'n €15, wat ik dus totaal niet duur vind voor zo'n leuk afgewerkte jurk! Ik weet helaas de naam van de winkel niet meer..

*foto gepikt van Fleurs shoplog* Dit shirt hebben we samen gekocht om bij gym te dragen, gekocht bij de Pimkie voor €10. Echt heel leuk en toepasselijk vind ik zelf!

Make-up, verzorging, accessoires

Eindelijk heb ik hem gevonden, the key to Narnia. Nee wat ik eigenlijk bedoel is dé perfecte lange ketting. Een bronze koninklijke sleutel met steentjes erin en met een prijskaartje van maar €6,95! Gekocht bij de Pimkie.

De Foot Protection van Essence gaat uit de collectie en daarom was een 50% korting, ik heb hier natuurlijk meteen van geprofiteerd! De stick kostte nu rond de €1 (ben de prijs even kwijt). En de lipgloss die haast iedereen wel kent in de kleur 02 Roy's Red voor zo'n €1,99.

Dan als laatste nog de 'The Godmother' zeep van de Lush voor €4,45. Hier kun je er over lezen..

Dat was het! Niet zo heel veel, maar wel zat vind ik zelf. Ik ben het meest blij met mijn ketting, die maakt elke simpele outfit net wat meer speciaal. Ook het strakke rokje vind ik erg leuk!
Heb jij nog lekker geshopt in de vakantie?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.