Vakantie hebben is...


vooral relaxen, met vrienden afspreken, leuke dingen doen maar voor mij ook: series kijken! Ik kan me er echt uren mee bezig houden en kijk ook best veel series. Vooral crime series doen het goed bij mij maar wat humor erin mag ook wel. Hieronder laat ik mijn favoriete series zien waar ik geen genoeg van kan krijgen!


Meet my number one serie: Pretty Little Liars! Ik kijk het online want het word in Nederland niet op de tv uitgezonden, helaas. Deze serie is gemaakt naar aanleiding van de Pretty Little Liars boeken en gaat over vier meisjes wiens vriendin Allison is vermoord. Na de moord groeien de vriendinnen uit elkaar maar dan krijgen ze vreemde berichtjes van iemand genaamd 'A'. Wie is 'A' en wat wil hij/zij van hen?
Het is echt een leuke serie en ook spannend!


Als je ons al langer volgt weet je dat ik een gleek ben! Glee gaat over de gleeclub New Directions, in de gleeclub zitten allemaal verschillende types en hun leven brengt heel wat grappige situaties met zich mee. Ik word altijd vrolijk en Glee en de liedjes erin natuurlijk ;)


The Mentalist is voor mij de perfecte crime serie mét leuke humor erin. Heel kort samengevat gaat de serie over Patrick Jane die de politie adviseert en hij zou een of andere 'gave' hebben. Als je The Mentalist nog niet kent zou je het zeker een moeten kijken!


De serie gaat over de schrijver Richard Castle die de politie helpt moordzaken oplossen. Hij loopt mee met rechercheur Kate Becket waarop hij zijn boeken baseerd. Ook in deze serie komt veel humor in voor en kijkt lekker weg!


In Bones worden er moorden opglost door puur naar de botten van het slachtoffer te kijken. De hoofdrolspeelster heet Brennan maar word door het collega's vaak 'Bones' genoemd. Ze is goed in wat ze doet maar is wat aparter dan de meeste mensen wat grappig situaties opleverd!


Last but not least een niet zo'n bekende serie: Hellcats. De serie gaat over Marti die rechten studeert maar kan haar studie niet langer betalen. Om toch te kunnen blijven studeren gaat ze bij het cheerleading team van de universiteit.
Het is niet echt een spannende serie maar wel erg leuk en je hoeft er niet te veel bij na te denken ;)

Wat is jou favoriete serie?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.