Tip: Himalaya proefsetje

Gisteren ben ik met Fleur naar Amsterdam geweest en kwam ik pas rond negen uur doodop thuis aan. Dus ik had niet veel tijd en energie om een artikel te schrijven. Sorry girls!
Ik bedacht me gelukkig dat Fleur en ik een proefsetje hadden gekregen van een paar Himalaya producten. Die ontvingen wij bij de Tuinen door deze bon hier in te leveren.. En waarom zou ik deze actie niet met jullie delen? ;)

Wat je ontvangt is een mini- face wash, scrub en face pack (gezichtsmasker). Klinkt goed toch? Ik heb niet de tijd gehad om ze allemaal uit te testen, maar ik meld het als ze een wondermiddel zijn! ;)

Zoals je ziet zijn de testers niet erg groot, maar op zich kan je er best lang mee doen! Met zo'n face pack ben ik al snel een maandje verder als hij op gaat (geen logische zin?).
De bon is nog tot 18 maart inleverbaar..

Ga jij zo'n proefset aanvragen?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.