Shoplog Amsterdam, Duitsland en meer! ~ Fleur

Zoals jullie al weten zijn Dajana en ik zaterdag gaan shoppen in Amsterdam. Maar naast deze shopdag ben ik ook nog naar Duitsland geweest om te beautyshoppen en naar de stad voor wat andere dingetjes. Jep, genoeg geshopt voor de komende tijd! Vandaag laat ik, Fleur, zien wat ik tijdens deze shoptripjes heb gekocht.


We beginnen met wat make-up: een colour-changing lipgloss van Essence uit de Whoom Boooomm collectie in 02 Roy's Red, deze veranderd van kleur, echt heel gaaf! Hij kostte €1,99.
Van P2 kocht ik een nagellakje in een knalrode kleur 640 Heartbeat en kostte €1,55.
Ik had een nieuwe mascara nodig en ben over het algemeen heel tevreden over die van Maybelline en nam de goedkoopste mee, namelijk de Great Lash Blackest Black mascara en hij kostte in Duitsland €3,75 terwijl hij hier in Nederland al gauw 10 euro kost.
De zwarte color time lipgloss van P2 was al te zien in het zwarte lippen artikeltje van een paar dagen geleden en kostte €2,65.


Ik ben van plan om oorbellen te maken in de stijl van Kuise Meisjes (van die bloemenoorbellen met een bedeltje eraan) en kocht daarvoor bij de Xenos voor 1 euro een zak met nep bloemenblaadjes en een bakje met vier buddha bedeltjes voor 3 euro.
De ketting met daaraan een zilveren sleutel kocht ik bij de Pieces voor €7,95.


In Duitland kocht ik v.l.n.r.: Kokos bodylotion van Balea (€1,25), zelfbruiner van Sundance (€2,45) en een scrub voor je gezicht met Aloë Vera van Balea (€1,55). Allemaal lekker goedkoop dus!


Net zoals Dajana haalde ik bij de Tuinen een proefsetje van Himalaya op, voor het artikel daarover klik hier.
Bij Lush kocht ik een Shower Jelly in Sweetie Pie voor 5,25 euro. Het kost wel wat maar dat was het zeker waard! Deze jelly ruikt echt heerlijk :)
In Duitsland kocht in van het Bebe een soort getinte dagcrème voor 4,45 euro. Ik nam 'm een beetje op de gok mee en toen ik de crème thuis probeerde kwam ik erachter dat hij glitterde! Oeps, maar opzich heeft het wel wat moois, zeker voor in de zomer.


En we gaan verder naar de kleren! Deze kreeg ik moeilijk om te foto dus moest de flits gebruiken waardoor het effect een beetje raar is.
Het donkerblauwe t-shirt met lange mouwen en knoopjes kostte €9,95. Het simpele zwarte topje €4,95, allebei van de H&M.


Ook bij de H&M (ja, de H&M heeft weer verdiend aan mij ;) kocht ik deze twee strakke rokjes. Beide kostte €4,95 maar over de donkerblauw/wit gestreepte twijfel ik nog. Misschien dat ik 'm terug brengen omdat hij moeilijk te combineren is, hebben jullie nog tips?


Als allerlaatste kochten Dajana en ik bij de Pimkie hetzelfde shirt met daarop: 'Everybody talks about my blog.' We vonden 'm wel heel toepasselijk! Ik nam het shirt in de maat L zodat ik 'm als gymshirt kan gebruiken. Hij kostte €9,95.

That was it! Ik geniet nu nog van mijn laatste paar daagjes vakantie voordat ik weer naar school moet :) Mijn vraag aan jullie was: Wat hebben jullie gedaan in de vakantie, of wat gaan jullie nog doen?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.