Series die de moeite zeker waard zijn

Ik hou van online series kijken! Ik vind de series op de Nederlandse zenders vaak niet zo leuk, of onmogelijk om te volgen. Daarom kijk ik ze altijd online, met behulp van sidereel. Deze series zijn wel zonder ondertiteling, maar ergens vind ik dat ook wel fijn! Zo spijker ik mijn Engels zonder het echt te merken een beetje bij..
Er zijn een paar series die ik zelf volg en die is geweldig vind, en waarvan ik vind dat jullie ook eens een poging moeten wagen tot kijken. Er zijn ook series die ik zelf zou willen volgen, maar -helaas helaas- ik hier geen tijd voor heb.

Als eerst, mijn number 1: Pretty Little Liars

Deze serie gaat over vier meisjes, Spencer, Hanna, Aria en Emily. Sinds de vermissing van hun beste vriendin Allison krijgen ze vreemde berichten van ene A. Ze moeten er met ze vieren uitkomen wie A. is. En zoals elke tiener serie speelt liefde en school ook een rol.. ;)
Ik vind Pretty Little Liars zo onwijs spannend en elke dinsdag zat ik vol met spanning te wachten op een nieuwe aflevering. Seizoen 1 is nu afgelopen en je kunt de 22 afleveringen hier terugkijken. 14 juni komen er weer nieuwe afleveringen, en ik zit nu al te popelen!

Een serie die ik niet volg, maar het wel zou willen is HellCats.

Hellcats lijkt me een echte highschool serie, waarin het dus vooral draait om populaire meiden en knappe jongens. No problem, want ik hou hier wel van!
Er zijn voor nu nog maar 17 afleveringen (seizoen 1) en de serie is momenteel gestopt met uizenden, helaas! Maarja ik heb ook niet veel tijd om het te kijken, dus misschien wel goed ook?

Dan mijn favoriete serie van dit moment: 90210

Ik ben zo dol op deze serie! Het gaat, heel erg ingekort, over het leven van een groepje tieners die op highschool zitten en ze hebben allemaal zo hun eigen problemen. De acteurs acteren echt perfect en de sfeer van de film is ook zo leuk (één en al zon).
Er zijn nu al 3 seizoenen van deze serie met in totaal 63 afleveringen, je kunt ze hier bekijken. En 14 april gaan ze weer verder met uitzenden. Ik ben vorig weekend pas weer begonnen aan seizoen 3, en ik moet nu nog 11 afleveringen inhalen. Maar maakt mij niet uit, want ik kan niet wachten om een uurtje tijd te vinden om het verder te kijken!

Welke serie(s) vind jij helemaal te gek?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.