Rockin' black lips!


Zwarte lippen, iedereen heeft er wel een mening over klaar denk ik. Zelf vond ik het nooit echt mooi en eerder vreemd. Totdat ik gister mijn NYX Jumbo Pencil in Black Bean tegenkwam en 'm op mijn lippen probeerde. De Jumbo Pencils zijn heel creamy en kunnen daardoor ook op de lippen worden gebruikt (vind ik dan ;).
En eigenlijk was het resultaat nog best gaaf! Op de foto's hierboven kan je de black lips full face bij mij zien.


Wat heb ik gebruikt?
* NYX Jumbo Pencil in Black Bean als basis om alles lekker zwart te maken. Je moet hier heel voorzichtig mee te werk gaan want alle (echt álle) foutjes zijn zichtbaar. De Jumbo Pencils zijn alleen op het internet verkrijgbaar.
* P2 Color time lipgloss in 050 Moonlight Kiss, deze zwarte gloss kocht ik gister in Duitsland en twijfelde eigenlijk geen seconde of ik 'm moest mee nemen. Hij zag er gewoon zo gaaf uit! De gloss op zich is niet heel bijzonder, je moet er wel een andere kleur onder doen want hij dekt niet heel goed. Ik ga 'm nog eens proberen over een knalrode lipstick, volgens mij is het effect dan ook heel leuk!


Linksboven de swatches van de producten en rechtsboven heb ik alleen de NYX Jumbo Pencil op. Onder heb ik zowel de Jumbo Pencil als de gloss op, wat ik zelf het mooiste vind!
Zoals ik al eerder zei moet je heel erg opletten met alles want alle mini-foutjes zijn te zien. Een kwastje voor je lippen is dus nodig! Maar er zijn nog meer 'moeilijkheden':
* De lipstick/gloss komt snel op je tanden en valt dan ook echt op.
* Het gaat in de lijntjes onder je lippen zitten en loopt een beetje uit.
* De rand met de binnenkant van je lippen is erg zichtbaar (dat kan je ook zien op de 'lachfoto' hierboven).
Maar er is ook een voordeel aan: het maakt je tanden veel witter!

Ik zou nooit met zwarte lippen de straat op gaan. En mijn moeder zei toen ze me zag: 'Ga je carnaval vieren ofzo?' Terwijl ik helemaal niet van het carnavallen ben ;)
Dus niet geschikt voor outdoor maar voor een keertje thuis om gek te doen of voor een apart feestje is dit wel erg leuk!

Wat vind jij van black lips?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.