Oh so handsome boys!


Mensen vragen vaak aan mij wat mijn 'celeb crush' is, en ik antwoord altijd maar dat ik er geen heb. Ik vind het maar raar om een crush op een beroemd iemand te hebben én iemand die nog veel ouder is dan mij. Maar ach, dan noemen we het geen crush. Er zijn namelijk wel celebs die ik ontzettend knap vind, ware eye-candy! ;)

Hij is echt een cutie! Normaal niet echt mijn type, maar hij ziet er wel heel knap uit en in de serie Pretty Little Liars speelt hij ook nog eens de good-guy.. :)

Iedereen vind hem wel knap toch?! Hij heeft gewoon iets speciaals in zich, iets verleidelijks. ;)

Jajaa, voor velen is hij ook heel bekend. Namelijk Damon van The Vampire Diaries! Ik vond hem eerst niet knap, stiekem gewoon omdat hij een bad-boy speelt/speelde (?). Maar na wat plaatjes gezien te hebben vind ik hem wel wat hebben.

Hem kende ik nog niet, maar ik kwam hem toevallig tegen terwijl ik plaatjes aan het zoeken was op internet. Hij speelt in o.a. Step Up 3D en o wat is hij knap! Don't you think?

Bij wie ligt jouw celeb crush?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.