NOTD - Hallo, lieveherebolletje

Oh wat word ik toch vrolijk van lieveheersbeestjes, op z'n Limburgs ook wel een lieveherebolletje. Ik kom niet uit Limburg hoor, ik kan het ook niet spreken. Maar ik vond het zo'n schattige naam! ;) Wisten jullie trouwens dat een lieveheersbeestje in sommige streken ook wel koffiekuiken, hemellammetje, piepebontje, pimpaljoentje of zonnekoekje wordt genoemd. Wat een namen!
Ik wordt wel helemaal vrolijk van die beestjes, eindelijk wordt het weer lente. Hell yeah! Ik heb daarom ook een nails of the day gemaakt met op mijn ringvinger-nagel een lieveherebolletje..

Tijdens het maken van de foto's kwam ik er toevallig één tegen, dat heeft voor heel wat leuke foto's gezorgd.. :) Helaas is de kleur van de nagellak door het zonlicht iets feller op de foto's dan in het echt, het is echt een wijnrode kleur.

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.