Nieuwe nagellak collectie van Essence

Zoals jullie weten komen Essence en Catrice binnenkort (of ligt 'ie er al?) met een vernieuwde collectie. Ik kan niet wachten! Ik ben vooral benieuwd naar alle nagellakjes.. De kleuren zien er echt fantastisch uit en heel wat zijn ook speciaal. Ik heb een overzicht gemaakt van alleen de nieuwe lakjes van Essence, dat zijn er namelijk al heel veel.. ;) Ik heb de lakjes die ik echt heel mooi vind dikgedrukt.


Hier de normale Multi Dimension Lakjes die rond de €1,70 kosten.
In de kleuren (van links naar rechts): 68 perfectly true, 69 movin' On, 70 makes me weak, 71 wanna kiss?, 72 found my love, 73 replay, 74 fall for me, 75 tryin' to be cool, 76 cool and the gang, 77 call it fame en 78 right, girl

Dan de Colour&Go lakjes, die iets rond de €1,30 kosten.
In de kleuren: 41 very berry, 42 dress for a moment, 43 where is the party?, 44 modern romance, 45 date with the night, 46 wake up!, 47 red-y to go, 48 meet me now!, 49 the only chance!, 50 irreplaceable, 51 mellow yellow, 52 out of my mind, 53 you belong to me, 54 trust in fashion, 55 let's get lost, 56 got a secret en 57 can't cheat on me
Dan nieuwe magnetische nagellakjes in hele mooie kleuren!
De kleuren zijn: 01 miracle shine!, 03 magic wand!, 05 pixie dust!, 02 hex hex! en 04 mystic wish! (ja sorry voor de rare volgorde ;)
Dan nog een nieuwe soort lakjes, de special effect topper. Soort glittercoats neem ik aan..
In de onlogische volgorde kleuren: 01 it's purplicious, 03 hello holo, 05 time for reflection, 02 circus confetti, 04 mystic mermaid en 06 you're a gold mine
Dan nog een paar nieuwe en schattige nail art twins.
De kleuren zijn: 07 chuck & blair, 06 bella & edward en 08 gabriella & troy

Wat een leuke collectie nagellak zeg, en wat veel! Maar liefs 47 nieuwe kleuren! :) De meeste vind ik ook prachtig en moet ik echt hebben.. Ik kan in ieder geval niet wachten!

Wat vind jij van de nieuwe nagellak collecties, welke moet je absoluut hebben?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.