My new glasses!


Na een tijdje zoeken en twijfelen heb ik een nieuwe bril gevonden! Zaterdag heb ik 'm besteld (gewoon in de winkel) en gistermiddag kon ik de bril al ophalen. Ik ben er echt blij mee! Ik draag mijn bril niet de hele dag door maar alleen als ik tv ga kijken. Eigenlijk zou ik 'm ook mee naar school moeten nemen om het bord goed te kunnen lezen maar met mijn 'oude' bril had ik daar niet zoveel zin in. Hij pastte niet meer bij mij vond ik en m'n sterkte was veranderd.



Dit is dus mijn oude bril van Mexx. Het is een redelijk klein en smal model want ik heb ook een smal hoofdje. Deze heeft een sterkte van -1,25 links en -0,5 rechts, ik kon zonder bril dus nog gewoon oké zien. De paarse kleur vind ik nog steeds wel erg leuk maar de groene kleur aan de binnenkant iets minder, wel lekker vrolijk natuurlijk.


En dit is 'm dan! M'n nieuwe bril van het merk Persol. Ik was volledig onbekend met het merk tot zaterdag eigenlijk, haha! De bril heeft grotere glazen wat ik echt leuk vind, zo kijk ik ook niet tegen het frame aan wat ik bij de oude wel soms deed. Over de kleur heb ik nog even getwijfeld, eerst vond ik deze kleur te licht maar uiteindelijk stond deze juist zachter er minder afstandelijk dan de donkere kleuren.


Mijn sterkte is veranderd in -1,75 links en -1 rechts maar zonder bril zie ik nog steeds wel alles (met een beetje waas eromheen ;)
Toen ik 'm gister een tijdje ophad kreeg ik een beetje last van m'n ogen, ik moet er dus nog even aan wennen! Maar ik denk dat ik nu wel vaker een bril op ga doen...

Heb jij een bril/lenzen of zie je nog helemaal prima?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.