Mix & match with stripes


In mijn shoplog van een paar dagen geleden zag je een donkerblauw/wit gestreept rokje van de H&M voorbij komen. Maar ik was er nog niet zeker van of ik het rokje zou houden of niet. Om dat te beslissen trok ik het rokje aan en mijn kledingkast open en heb geprobeerd setjes te maken. Ik draag dus bij elke outfit het gestreepte rokje, een panty van de Hema, een basic zwart topje van de H&M en een sleutelketting van de Pieces. Laten we naar de outfits kijken...


Outfit 1. Gecombineerd met een baseball vest van de Only. Het donkerblauwe van het rokje komt terug in het vest en het gestreepte in de mouwen. Erg leuk vind ik! Het ziet er door het vest meer sporty en casual uit en het is ook goed geschikt voor wat slechter weer.
Ik vind dat de zwarte top zowel in als uit de rok goed staat!


Outfit 2. Gecombineerd met een trui van de Primark. Ik wilde een beetje in de blauwe sfeer blijven maar ik weet niet of ik het echt leuk vind. De trui is wel lekker comfy en warm! En in of uit de rok? Tja, ook daar ben ik nog niet over uit.


Outfit 3.
Gecombineerd met een lichtblauw bloesje van de H&M. Yes please! Dit is zeker mijn favoriet! Het strakke van de rok en het losse van het bloesje vind ik samen echt super gaan. Deze outfit zou ik dragen naar vanalles, van school tot aan een feestje. En het bloesje gaat zeker weten in de rok, veel leuker!


Outfit 4. Gecombineerd met een grijs shirt met ruffles van de H&M en een zwart vestje van de Primark. Ook deze vind ik erg leuk! De kleur blijft een beetje achter maar dat is weer makkelijk weg te werken door een fel lakje of lipglossje. Het shirt kan zowel in de rok als erover vind ik.

Welke outfit van hierboven vind jij het leukste? Of heb je nog andere combineer tips?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.