Mini shoplog - Kruidvat ( Catrice )

Toen ik las wat er allemaal van Catrice uit het assortiment gaat en hoeveel korting er was ben ik als een speer naar de Kruidvat gegaan. Met behulp van de wind (ja ik had eindelijk wind mee!) was ik er binnen no-time en gelukkig was de schap van Catrice lang niet uitverkocht.. :) Mijn kleur poeder lag er in ieder geval nog, een paar lipsticks en alle nagellakjes!

Als eerst greep ik naar deze poeder. Heel toevallig dat ik deze nu in de uitverkoop is want ik wou al tijdje een nieuwe kopen, aangezien mijn oude bijna op is. Twee van de vier kleuren waren al uitverkocht, maar gelukkig mijn kleur (120 Pastell Beige) niet! Hij kostte slechts €1,75. ;)

Na heel wat lipsticks te hebben geswatched was ik er eindelijk uit dat een kleur wordt van de absolute moisture lijn, namelijk 090 Indian Brown. Een roodbruine kleur, die een 'my lips but better' effect geeft. Hij is echt heerlijk creamy en de kleur is gewoon perfect! :) Hij kostte maar €1,50.
Als laatste zag ik dat sommige lakjes ook afgeprijsd zijn. In eerste instantie wou ik geen nagellak meer kopen, maar kom op. 'Clay-ton, my hero' is toch een prachtige kleur! Deze kostte €1,50 (!!). Daarnaast was mijn remover ook bijna op, en dus kocht ik die erbij voor €0,89.

Close-up nagellak:
Hebben jullie nog wat ingeslagen van Catrice? *zo niet? Rennen! ;)*

En zeg het maar als jullie ergens een review/notd van willen..

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.