Jordana Easyshines & Lipshine


Ik wilde jullie nog een kleine sneakpeek geven van de CherryCulture bestelling. Van de foto hierboven word ik trouwens helemaal vrolijk, al die make-upjes! Van de oogschaduws is er al een review die hier te lezen is. En vandaag ga ik weer drie producten van de bestelling reviewen, en dit keer de Jordana lipgloss en lipsticks!


Jordana is geen bekend merk hier en ook alleen op het internet te verkrijgen. Als ik me niet vergis is het wel in Amerika in de winkels te koop maar om nou even naar Amerika te gaan... ;) Net zoals de oogschaduws van Jordana kosten deze lipproducten ook maar 1,99 dollar per stuk. Echte koopjes!


De Lipshine naturel glaze heb ik in de kleur 01 Pink Grapefruit, een licht roze kleurtje. Heel geschikt voor elke dag en staat waarschijnlijk bij iedereen.
De lipgloss komt in een draaiverpakking met een kwastje eraan, zelf vind ik het heel fijn werken! Wel zit er maar 1.75 ml in, niet zo veel dus. Aangezien ik genoeg lipglossjes heb om mee af te wisselen ben ik er bijna zeker van dat ik zelfs deze 1.75 ml niet op krijg.
Ook de gloss zelf is prima voor z'n prijs. Niet sticky maar eerder dun en hij voelt fijn op de lippen. Erg lang blijft 'ie helaas niet zitten, na een uur is het alweer tijd om bij te glossen. De geur is fris en bloemig.


De Easyshine glossy lip colors heb ik in de kleuren 06 Pink Lemonade (achter) en 09 Mango Delight. Ook beide lichte hele draagbare kleurtjes. Eerder in dit artikel noemde ik ze lipsticks maar dat klopt niet helemaal. Eigenlijk zijn het een soort tinted lipbalsems, ze zijn namelijk zó zacht! Ze glijden echt over je lippen, super fijn :)
De verpakking had ietsje leuker gekund al zie je nu in één oogopslag welke kleur het is en zelfs of er shimmer in zit. Wat jammer is is dat de balsem boven de 'vorm' uitsteekt waardoor je 'm met de dop erop en af doen 'm snel beschadigd.
De geur verschilt per lip color, Pink Lemonade heeft een aparte maar niet storende geur en Mango Delight heeft juist een erg zoete limonade geur!


De Lipshine bevat een hele lichte shimmer die erg mooi staat. Het zachte roze kleurtje past daar goed bij!
De Easyshine in Pink Lemonade bevat juist chunky glitters die ik iets minder mooi vind. Als de glans al is verdwenen blijven de glitters namelijk hangen. Voor de rest geeft de lip color een licht roze glans.
De Easyshine in Mango Delight is helemaal creamy zonder glitters. De kleur heeft wel wat weg van bruin maar dan 'draagbaarder' en mooier.


Ook heb ik van alles swatches gemaakt op de lippen zodat je de echte kleur ziet die je ook op je lippen krijgt. Ik heb er een dun laagje foundation onder gedaan om toch iets meer te verschillen te kunnen laten zien. Linksboven zie je mijn lippen met alleen het laagje foundation, rechtsboven heb ik de Lipshine op, linksonder met Mango Delight en rechtsonder met Pink Lemonade. Ik vind vooral Mango Delight erg mooi op mijn eigen lippen!

Wat dragen jullie het liefste op de lippen? Lipbalsem, lipgloss, lipstick of misschien wat anders?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.