Jeans versus skirt

De laatste tijd draag ik steeds vaker rokjes, ik kan niet wachten om er één aan te doen. Iets weerhield mij er altijd van om een rok te dragen, maar sinds ik het één keer had gedragen wou ik niet meer anders!
Ik ben vooral dol op mijn zwarte, strakke rok van de Lady Sting. Ik kan er zo veel verschillende combinaties mee maken. Alles wat met een spijkerbroek zo basic is, lijkt met dit rokje zo anders. Alsof ik er uren over heb gedaan om het zo te combineren, wat heel soms ook echt zo is hoor..
Bij deze vind ik beide wel leuk. Met broek lekker casual en met rok heel netjes.
Hier vind ik de match met de rok véél leuker, het staat gewoon mooier en ziet er veel specialer uit!
Hier vind ik ook de match met het rokje leuker, het blousje komt dan gewoon mooier uit.. ;)
En hier vind ik dan weer beide leuk! Maar met het rokje vind ik het wel meer een 'outfit'.

Al met al vind ik dat een rokje dus wint! Het is veel vrouwelijk en het maakt een outfit gelijk wat specialer. Eerst voelde ik me veel fijner in een broek, maar ik denk dat ik met fijner eigenlijk veiliger bedoelde. Nu voel ik me super met een rok aan!
En tegen de mensen die geen rok aan durven doen, maar het wel heel graag willen zeg ik: Wat heb je te verliezen? Zoek een leuke outfit uit met een rokje en doe het gewoon aan. Het is echt zo zonde als je geen rokjes draagt omdat je het 'niet durft'!

Wat draag jij liever? Een rok/jurk of gewoon een broek?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.