How-to: soft partylook



Gister ben ik samen met Dajana naar de Kruidvat geweest om de nieuwe collecties van Essence en Catrice te checken maar... ze waren er nog niet! Daar gaat dit artikel niet om natuurlijk maar aangezien er wel korting was kocht ik een oogschaduw van Catrice in I love Champagne, een hele shimmery highlighter. Op basis daarvan begon ik een look te maken die ik wel erg leuk vond! Helaas zijn de kleuren op de foto's niet zoals in echt, in het echt zijn ze namelijk veel mooier en intenser. Maar het gaat even om het idee ;)



1. Begin met een schoon oog zonder make-up of iets anders erop.
2. Breng een oogschaduw basis aan en daarover een witte basis aan de binnenkant van je oog en een zwarte basis aan de buitenkant van je oog. De NYX Jumbo pencils (Milk & Black Bean) zijn hier heel goed. voor
3. Breng een shimmery highlighter aan in je inner corner over de witte basis. Hier gebruik ik de oogschaduw van Catrice maar die valt helemaal weg op de foto :(
4. Breng een andere shimmery kleur naar keuze (ik gebruik een bruin/roze kleur uit het Sleek original palette) over de zwarte basis aan. Blend de highlighter en deze kleur goed.


5. Breng een zwarte oogschaduw aan in de vorm van een winged eyeline zoals op de foto.
6. Blend de zwarte oogschaduw goed uit, als je wilt kan je het wat meer naar boven blenden dan dat ik heb gedaan.
7. Breng ook wat zwart onder je ogen aan en blend dat goed uit.
8. Breng een dun laagje zwarte eyeliner en een likje mascara aan en je bent klaar! Ik was niet helemaal tevreden over de highligther dus ik heb onder m'n oog (inner corner) nog wat gedaan en over het gehele ooglid ook.







Hihi, ik weet het, veel foto's! Op de full-face foto's komen de glitters ook meer naar voren. Ik heb de look gecombineerd met nude lips (eigenlijk omdat ik nogal inspiratieloos was) maar ik vind het wel leuk zo! Staat lekker fris en zacht.
Voor sommige mensen is dit waarschijnlijk geen partylook maar meer een alledaagse look, dat kan! Ik zie mezelf dit niet naar school dragen maar voor een feestje zeker weten :)

En wat vind jij van deze look?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.