How-to: simply change your lipbalm

Toen ik wat aan het 'klooien' was met mijn lipbalsems en pigments kwam ik op een leuk idee: waarom ze niet mixen om een 'nieuwe lipbalsem' te krijgen. Zo kan je oneindig veel creaties maken die allemaal verschillend zijn en toch uit dezelfde lipbalsem bestaan. Aan de hand van wat foto's leg ik het wat beter uit...


Wat heb je nodig?
- Een lipbalsem, het mooiste is eentje die al getint is zoals Rosy Lips van Vaseline of Pink Cadillac van Sleek.
- Een pigment of vaste oogschaduw naar keuze. Ik gebruik een NYX Ultra Pearl Mania pigment in Yellow Gold Pearl.
- Een bakje of plaatje om op te mengen en eventueel in te bewaren. Ik maak steeds een kleine hoeveelheid die maar een paar keer te gebruiken is dus ik heb genoeg aan een plaatje.
- Een spateltje of stokje om te mengen.


1. Doe wat van de lipbalsem in het bakje of op het plaatje met het spateltje.
2. Maak het spaletje schoon en neem wat van de oogschaduw.
3. Mix met de lipbalsem en de oogschaduw samen goed met het spateltje totdat de pigment er helemaal in verdeel zit.
4. VoilĂ ! Klaar is je 'nieuwe' lipbalsem!

Links heb ik het gedaan met Rosy Lips van Vaseline, boven is met de oogschaduw en onder zonder. Rechts is het met de Sleek Pout Polish in Pink Cadillac, een best gepigmenteerde knalroze lipbalsem. Beide kleuren veranderen, zo worden iets meer orange (komt door de kleur pigment die ik heb genomen) maar krijgen vooral een hele mooie goude shimmer!

Dit kan je natuurlijk ook doen met lipgloss of iets anders voor op je lippen in plaats van de lippenbalsem. Ik ga eens kijken welke oogschaduws mij nog meer mooi lijken want dit is echt een hele handige manier of een kleur te maken die je graag wilt hebben, maar dan met de kleuren die je al hebt!

Hebben jullie dit ook wel eens geprobeerd? En welke combinaties vind jij het meest geslaagd?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.