Gosh Spring look '11

Gosh komt dit jaar weer met een hele leuke collectie voor de lente. Een collectie met heel veel vrolijke en romantische kleuren, we likey! Een collectie dat perfect past bij dit weer!
Wat wij hebben gekregen om te reviewen voor jullie zijn een lipgloss en een effect powder (pigment). Beide in een lichtroze kleurtje.


De lipgloss is in de kleur 004, jammer dat er geen echte naam verzonnen is. Het design is wel een pluspunt, het ziet er strak uit en is duidelijk. Het kwastje is een sponsje, opzich wel fijn. De lipgloss verdeelt zich zo goed over je lippen.

De lipgloss geeft helaas geen kleur af, alleen maar glans (de swatch kun je beneden zien). Ik vond het daarom onnodig om een lipswatch te maken, je ziet echt niks! Erg jammer eigenlijk.. De substantie vond ik ook niet zo fijn, de lipgloss voelt erg plakkerig aan. Ook zou de gloss een verzachtende beschermende werking hebben, hier heb ik niet veel van gemerkt.. Niet mijn ding helaas.


Het tweede item dat we ontvingen was een pigment in de kleur Meringue. Ik vind dat de verpakking heel goed aansluit op die van de lipgloss; een matte dop en de rest doorzichtig. Ook over de kleur ben ik erg te spreken, ik krijg er een lente gevoel bij en (altijd belangrijk) er zit veel pigment in!
Wat erg handig is, is dat er een een soort afsluitkapje bij zit die je in de gaatjes kan klikken. Zo kan je het potje gemakkelijk meenemen op reis zonder dat al je spullen onder de glitter zitten.
Ik zie mezelf met deze kleur (erg mooi als highlighter) zeker een leuke lente of zomer look maken!


Je betaald voor de lipgloss en effect powder €7,49. Deze lentecollectie ligt vanaf 11 april in de winkels. Plus nog een kleine tip: sommige producten van Gosh gaan uit het assortiment waardoor er 50% korting op zit! Ik zou zeggen, ga er zeker eens naar kijken in het Kruidvat ;)

Van welk make-up product krijg je echt een lente of zomer gevoel?

Liefs Fleur & Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.