Gezocht: nieuwe schooltas

Mijn huidige schooltas is al een paar maanden nodig aan vervanging toe. Alleen het probleem is dat ik nogal wat eisen heb aan een schooltas: hij moet groot genoeg zijn, genoeg vakjes hebben, niet te duur zijn etc. Al vaak genoeg heb ik in de stad gezocht naar een nieuwe maar tot nu toe heb ik nog geen geluk gehad.

Laten we dan maar eens kijken hoe mijn huide schooltas eruit ziet, en schrik niet! Het is een zwarte leren Converse tas (zo'n bowlingmodel) en hij kostte 55 euro. Een prijs die ik nog vind kunnen, maar niet voor deze kwaliteit. Na iets meer dan een jaar bestaat 'ie uit ongeveer 5 verschillende kleuren en zitten er gaten in. I'm not kidding. Ik kocht juist een Converse tas omdat ik dacht dat de kwaliteit daarvan goed zou zijn en ik er wel een paar jaar mee kon doen. Niet dus...


En nog wat close-up foto's van de tas:


Ziet er niet zo goed uit toch? Het is eigenlijk een wonder dat ik er nog mee rondloop, maar de enige andere optie die ik heb is een Eastpak rugzak. Zaterdag ga ik weer naar de stad om te kijken voor een nieuwe tas en laten hopen dat ik er eentje vind (duimen jullie voor me? ;)

Hebben jullie nog tips voor winkels waar ze leuke (school)tassen verkopen? En welke schooltas gebruik jij?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.