Favorites at the moment..


Om elke maand mijn favorieten te laten zien vind ik een beetje to much, maar zo af en toe kan het wel! Dit zijn niet mijn all-time favorieten maar dingen die ik vooral op dit moment gebruik en erg leuk vind. Let's have a look!



Allereerst een kwast van Sigma, de SS187 (de naam is volgens mij nu wel veranderd). Ik heb van die fases dat ik deze kwast dagelijks gebruik voor foundation en fases waarin ik 'm nooit gebruik. Nu zit ik duidelijk een fase waarbij ik deze weer dagelijks gebruik, en hij is heel fijn!
De Bebe goodbye make-up crème is een soort highlighter crème voor het hele gezicht. Te shimmery om gewoon zo te gebruiken maar super mooi als je een beetje door je foundation doet. En de verpakking vind ik ook gewoon schattig!


Twee oogschaduws, eentje van Jordana in de kleur 05 Brunette en eentje van Wild and Crazy in de kleur 15 Miss Thang. Samen perfect voor een schooldag en Miss Thang ook voor een lijntje om je ogen te trekken. Ik heb deze al gereviewd, en hier vind je de review.
Het nagelakjes is (helaas, helaas) niet van mij maar van mijn moeder. Ik heb het over Chanel Paradoxal! Alleen de verpakking is al super, het geeft een heel luxe gevoel. En een super mooi kleurtje!


En we sluiten af met de lipproductjes! De zwarte lipgloss is natuurlijk niet te missen hier, deze is van P2 in de kleur Moonlight Kiss. Maar ik geloof dat jullie dat wel weten aangezien 'ie afgelopen week al een paar keer is opgedoken ;) Het zwarte lippen artikel is hier nog een keer te bekijken.
De nude lipstick is ook van P2 in de kleur Rodeo Drive. De laatste tijd ben ik weer into nude lips en daar pas deze lipstick die lekker creamy is goed bij!
Uit de Essence Whoom Boooomm collectie heb ik de colour changing lipgloss in Roy's Red. Deze veranderd van oranje naar knalroze! Echt het tegenovergestelde van de nude lips (en ook een beetje van de zwarte lippen) maar niet minder mooi.

Dit waren mijn favorieten van dit moment en ik wil graag weten: wat zijn die van jou?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.