DIY'en - failure or...

Zo af en toe vind ik het super leuk om creatief bezig te zijn en in kleren te knippen om er iets nieuws van te maken. En woensdag kwam dat creatieve in me weer naar boven en besloot ik deze Do It Yourself te proberen. Om een kleine indruk te geven, zo zou het uiteindelijke resultaat moeten worden:



Het enige wat je moet doen is knippen (de mouwen, hals en onderkant eraf) en een lintje aan de achterkant strikken. Zo gezegd zo gedaan! Het was echt super simpel maar door stof heen knippen met een gewone schaar geeft niet zo'n mooi effect. Ik heb als t-shirt eentje van m'n vader gepakt (groot wit shirt) die hij niet meer nodig had.



Zoals je kan zien is het niet zo mooi geworden als het voorbeeld maar het lijkt er toch op. Alleen de kleur... Ik denk niet dat wit erg geslaagd is, grijs of zwart is leuker! Bij wit zie je ook alle knipranden best goed wat zonde is van het resultaat. Ik heb de 'top' ook gepast natuurlijk en er snel een outfit bij gemaakt. Let's have a look...





Of deze DIY geslaagd is... ja en nee. Ja, het is wel leuk om te proberen en nee want ik ga het waarschijnlijk nooit dragen. Waarschijnlijk beland deze top ergens achter in mijn kast, zonde!

Wat vind jij van deze DIY? En verknip je je kleren wel eens tot wat anders?

Liefs Fleur

p.s. Zoals je kan zien staat de nieuwe lay-out online en we hebben een geweldige winactie voor jullie waarbij je een verrassingspakketje van BeautyByElke kan winnen!

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.