Addicted to something?

Nee dit gaat niet over drugs, alcohol, roken, blabla. Ik bedoel het meer in de zin van 'Addicted to an object'. Ikzelf zou niet zonder mijn mobiel kunnen, of zonder muziek. Of zonder laptop, internet, bloggen, de tv, huiswerk (joke!). Maar ik ken mensen die veel meer verslaafd zijn, aan hun mobieltje bijvoorbeeld. Ik zie en ken mensen die non-stop met hun mobiel in de hand lopen (Iphone!), die vind ik echt addicted.

En mensen op weheartit hebben ook heel wat (geniale) addictions:

Internet, wie kent deze 'verslaving' nou niet? Ik zou willen dat er bij mij zo'n popup zou verschijnen, want de tijd vliegt op de computer!

Hmm, eigenlijk ook wel een beetje. Ik kan er wel zonder, maar de voorkanten van verslagen zouden een stuk saaier eruitzien en ik zou heel wat minder eyecandy in mijn leven hebben gezien zonder die site! ;)
Ik ben 14, dus geen bier voor mij! Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen verslaafd zijn aan bier.. Deze strip vond ik gewoon geweldig! :)
Nog een kleine overzichtje, waarvan alles wel klopt bij mij. Al zou ik Tumblr dan omruilen voor Weheartit. Ja die 'Him' hoort er ook wel stiekem tussen, maar niet op de eerste plaats. ;)

Zijn jullie nog aan bepaalde voorwerpen 'verslaafd'?

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.