Wie is de Mol? ~ 2011

bron. Al een paar weken lang zit ik wekelijks aan de buis gekluisterd op donderdagavond om stipt half negen (oké, iets later omdat er eerst nog allemaal reclames komen ;). Donderdagavond is namelijk Wie is de Mol avond! Al een aantal jaar volg ik het en ik moet je zeggen; ik heb het maar één keer goed gehad (en dat had ik van iemand anders). Ik ben sowieso voorzichtig met mensen te verdenken. Niets is wat het lijkt...

Na de aflevering van gisteravond ben ik helemaal in de war. Ik zat echt verbaasd naar het beeldscherm te kijken toen Jan eruit moest. Het enige wat ik kon denken was: neeee! Maar dat komt mede doordat hij wel een leuk uitzicht is vinden jullie niet? ;)
Mijn mol van 2011 is Art. En ik wist dat Jan op Art zat maar toch is hij eruit, that's weird. En Karin zat de afgelopen twee afleveringen op degene die eruit is gegaan. Hoe kan ze er dan nog inzitten?
Kort samengavat: ik zit met héél veel vragen. En die zullen waarschijnlijk niet beantwoord worden tot aan de finale. Ik kan dus echt niet wachten tot dan :)

Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de Mol? En wie denken jullie dat de mol is? Of kijken jullie helemaal geen Wie is de Mol?

Liefs Fleur

p.s. Deze post is laat in de avond getypt en daardoor is de inhoud niet echt, uh geweldig ;) Ook wilde ik graag m'n ei kwijt over één van mijn favoriete programma's!

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.