TweetTweet..

Ik denk dat iedereen wel weet over welk verslavende website ik het heb, namelijk Twitter! Zo niet, dan even een korte uitleg: Bij Twitter kan je mensen volgen, en die kunnen jou weer terugvolgen. Jij en andere mensen schrijven 'tweets', het zijn gewoon korte berichtjes waarin staat wat je (gaan) doen/een quote/iets actueels/etc.. Je kan op die tweets reageren en je kunt ze ook 'retweeten' (dus eigenlijk kopiëren), het is echt een superleuke manier van communicatie. Je kunt bv. ook celebs, bedrijven, tv-karakter volgen.

En ja ik heb de goedaardige virus ook te pakken, het eerste wat ik altijd check is Twitter. Ik tweet dan niet zo heel vaak, maar dat komt gewoon omdat ik soms niks te twitteren (tweeten of twitteren??) heb. Ja en om nou 'ik ga eten' te tweeten vind ik persoonlijk onzin. Tweets lezen van andere mensen is leuk genoeg, en dan vooral de grappige tweets...

Dus heb je geen twitter, maak er één aan! Heb je wel twitter, zet je link dan in je comment (ja het mag voor deze keer!).. :) Maar ga nou asjeblieft niet alleen 'reclame' maken voor je twitter..

En vergeet Fleur en mij niet te volgen op Twitter! ;)

Liefs Dajana

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.