Put a ring on it!


Ringen zijn sieraden waar ik er niet veel van heb. Mijn collectie is op één hand te tellen, nouja, eigenlijk op één vinger! Ik heb dus welgeteld 1 ring in mijn bezit maar ik ben van plan mijn ringencollectie te gaan uitbreiden. Even rondsurfen op Etsy en mijn wishlist was weer vier ringen langer. Etsy is een site waar mensen spulletjes (echt vanalles) verkopen waarvan het meeste zelfgemaakt is. En meestal is dit ook voor een klein prijsje, dus de site is zeker het bekijken waard!



Een ring die ik al wat langer dan vandaag wil hebben is een scrabble ring. Wel de eerste letter van mijn eigen naam, namelijk de letter F (met letterwaarde 4 als je het je afvroeg :). Deze ringen met scrabble blokjes erop heb je in hout (foto) of plastic zoals de echte letters (met zwarte of groene letters). Voor de Etsy link van deze hierboven klik hier.


Dit was de ring waarvan Dajana gelijk iets had van: 'Oooh, die is zooo leuk!' Jep, dat vond ik nou ook! Van die vintage-achtige sieraden doen het bij mij altijd wel goed. Alleen zijn ze soms moeilijk te combineren! Al denk ik met deze de plank niet snel mis slaat! *Etsy link*


Hier moet je echt van houden denk ik ;) Of ik hier zelf mee zou rondlopen weet ik niet maar het idee van deze ringen vind ik echt gaaf! Al die verschillende kleurtjes, ahw, ik vind ze echt lief. De felblauwe vind ik het leukste maar ik denk dat de zwarte, witte of grijze het meest draagbaar is. *Etsy link*

Last but not least: een ring met de eiffeltoren eraan! Is 'ie niet leuk? Ik zie mezelf hier al helemaal mee rond paraderen! Hihi, ik vind Parijs in z'n geheel al gaaf en deze ring kan daar nog iets extra's aan toe voegen vind ik. *Etsy link*

Zo, dit waren ze! De scrabble ring en de ring met een roosje wil ik het allerliefste hebben maar ik ga nog eens zoeken of ik ze ergens goedkoper kan krijgen *budgetshopper remember?*

Wat voorn ring wil jij nog graag hebben? En welke van hierboven vind jij het leukste?

Liefs Fleur

About us..

Mijn foto
Live with Lipstick
Wij, Fleur (16) en Dajana (15), hebben deze blog opgericht. Wil je meer weten over ons? Klik dan op 'About us' in de balk hierboven.. Deze blog heeft je dagelijkse dosis makeup, fashion en lifestyle. We proberen elke dag te updaten en vinden het leuk als jullie reacties achterlaten. Have fun!
Mijn volledige profiel weergeven

Archief

Menu

Mogelijk gemaakt door Blogger.